Mi a médiaelemzés?

 

Egy adott időszak média megjelenéseinek kvalitatív (szöveges), és kvantitatív (számszerűsíthető) összegzése, értékelése.

 

Miért van szükségem médiaelemzésre?

 

• A komplex médiaelemezés átfogó képet ad saját és konkurens vállalatok, vezetők, rendezvények, projektek megítélésérő, sajtóvisszhangjáról.

• Általa mérhetővé válik a cég kommunikációs tevékenysége, egy adott kampány, vagy rendezvény sikere.

• Bepillantást nyerhetünk a konkurens vállaltok sajtókommunikációs mechanizmusába, s ezzel jelentős üzleti előnyhöz és objektív döntésekhez juthatunk.

• Számszerűsíthetővé, összehasonlíthatóvá és ezáltal, mérhetővé válnak a média megjelenések egy adott időszakra lebontva.

• Átfogó képet kaphatunk egy adott iparág helyzetéről, azok szereplőiről, így megkönnyíthetjük üzleti döntéseinket.

 

 

Milyen adatokat kapok a médiaelemzéssel?

 

• Grafikonon ábrázoljuk a megjelenések mennyiségi eloszlását az egyes médiatípusokban, médiumokban.

• Megvizsgáljuk a cikkek polaritását (pozitív, negatív, semleges), majd napi/heti/havi bontásban ábrázoljuk a híraktivitást a cikkek hangneme szerint.

• Médiumokra bontva jelenítjük meg a pozitív és negatív hangvételű megjelenéseket.

• Kiemeljük a vállalat vezetőinek megnyilvánulásait, sajtó érintettségeit, majd mind polaritását, mind médiumokon belüli megoszlását grafikonon ábrázoljuk.

 

Próbaszolgáltatás

Leendő ügyfeleink szolgáltatásainkat díjmentesen kipróbálhatják,így a gyakorlatban
bizonyosodhatnak meg arról, hogy gondosan öszeállított termékeink nélkülözhetetlenek a mindennapokban.

Back to Top