SAP-n fut a magyar luxusáruház

BudapestTörzsvevői programjának kezelését is az SAP-ra bízta az il Bacio. A luxusáruház a szeptemberi nyitás óta használja az SAP vállalatirányítási rendszerét.

 

Az informatikai megoldás a hagyományos funkciókon (például pénzügy, számvitel, logisztika) túlmenően a vevői igények magas szintű kiszolgálásában is segít. A készletinformációk azonnal lekérhetőek az eladóknál lévő tabletek segítségével. Így, ha a vevő eltérő színű, méretű, modellű luxusárut keres, mint a kitett mintadarab, az eladó megnézheti, hogy raktáron van-e, bekérheti azt, vagy hasonló modellt ajánlhat. Bekérés esetén a raktárban dolgozók online megkapják a kiszedési, mozgatási információkat, és 4-5 percen belül az eladótérbe viszik a kívánt árut. Az 50 fő felhasználóval bíró vállalatirányítási megoldás a kasszákkal is integrált, így azonnali, és pontos információval rendelkeznek a készletekről.

 

A nagy értékű áruházi cikkek biztonságos követését RFID technológia segítségével oldják meg.

 

Az il Bacio di Stile törzsvásárlói programjának informatikai támogatását szintén az SAP szoftvere biztosítja. A megoldás lehetővé teszi a törzsvevők regisztrálását, különböző kategóriákba rendezését, ezáltal az üzleti elképzeléseknek megfelelő, kedvezmény és szolgáltatásrendszer feltételeinek kialakítását.

 

A luxusáruház tervei között szerepel étterem nyitása, online értékesítés, a gyártók logisztikai rendszereivel való összekapcsolódás, a vállalatirányítási szoftver biztosította átláthatóság mellett.

 

Az SAP Business All-in-One bevezetését az egyik partnercég, a Mind System Kft. szakértői végezték, 5 hónap alatt.

 

A szoftvergyártó termékei jól ismertek a luxus, és a divat világában. SAP-t használ például a Burberry, a Ferragamo, az Ultrafemme, illetve a világ márkázott farmereinek 63%-ának előállításában is szerepet játszanak ilyen megoldások.

 

Posted on 2013-12-10 in IT, Üzlet

Share the Story

About the Author

Back to Top