Mediapost – Publishers Daily: az USA és Canada területén készült felmérések alapján folyamatosan csökken a print lapok nagykereskedelmi eladási rátája. 2015 első negyedévében 369,1 millió példány került értékesítésre, 2016 első negyedévében pedig már csak 334,8 millió, ami erre az időszakra nézve 9,3%-os visszaesést jelent. A magazinok eladása 10,1%-ot esett, 98 millió példányról 88,1%-ra. Mindezen adatok dollárban kifejezve azt jelentik, hogy a kezdeti 509,8 millió dolláros bevétel 5,6%-ot csökkent, vagyis 481,5 millió dollárra esett vissza. A legnagyobb veszteség az üzleti és pénzügyi szektort érintette, 27,9%-os volt a csökkenés, az egészség és fitness témakörben pedig 19,9%-al, a bulvár szektorban pedig 13,7%-al volt kevesebb az értékesített példány. A MagNet felmérése alapján bár az eladások visszaesése magas, mégis kevesebb, mint várták.