A Szentkirályi megerősítette piaci pozícióját a Közel-Keleten

A Magyarországra érkező Abu Dhabi Élelmezésbiztonsági Központ vezetője és üzleti kísérete június 19-én meglátogatta a Szentkirályi Ásványvíz Kft. gyártó üzemét.

 

A Földművelésügyi Minisztérium meghívására érkezett hazánkba az Egyesült Arab Emirátusok üzleti delegációja, melynek elsődleges célja a Magyarországban rejlő kereskedelmi és élelmiszeripari befektetési lehetőségek feltérképezése. A Szentkirályi évek óta üzleti kapcsolatot ápol a szaúdi kormánnyal és több királyi családdal, akikhez heti rendszerességgel szállítják az ásványvizet. A társaság Mekkában stratégiai együttműködést kötött egy helyi disztribútor céggel, amely kizárólag Szentkirályi ásványvíz forgalmazására jött létre. A mekkai partner 90 üzletkötővel végzi a forgalmazást, 8 raktárral rendelkezik és 8 saját kamionnal intézi a kiszállítást. A szaúd-arábiai térségen belül ma már 600 kereskedelmi egységbe szállítják a Szentkirályi ásványvizet.

 

„Számunkra kiemelten fontos a magyar fogyasztók kiszolgálása mellett a Szentkirályi márka népszerűsítése a Közel-Keleten is. Ez utóbbinál a minőségi ásványvíz olyan kincs, mint az európaiaknak az olaj” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője.

 

A magyar piacvezető ásványvíz márka évi 500 millió liter kapacitású üzeme lehetőséget ad a magyar mellett a külföldi fogyasztók kiszolgálására is. Szentkirályon idén májusban legyártották az 1 milliárdodik palackot is. Az export tekintetében idén kétmilliárd forintos árbevételt tervez a cég, vagyis várhatóan ez a bevételük legalább tíz százalékkal fog növekedni az előző évhez képest. A vállalat a folyamatos volumennövekedés miatt új beruházásban gondolkozik, új gépsort tervez vásárolni, amely akvizícióhoz hamarosan logisztikai fejlesztésekbe fog kezdeni.

 

„Nem én tettem Magyarországot ásványvíz-nagyhatalommá, hanem én mondtam el a világnak, hogy az” – tette hozzá a cégvezető.

 

Posted on 2014-06-20 in Üzlet

Share the Story

About the Author

Back to Top