Mi a médiaelemzés?
Egy adott időszak média megjelenéseinek kvalitatív (szöveges), és kvantitatív (számszerűsíthető) összegzése, értékelése.
Miért van szükségem médiaelemzésre?
• A komplex médiaelemezés átfogó képet ad saját és konkurens vállalatok, vezetők, rendezvények, projektek megítélésérő, sajtóvisszhangjáról.
• Általa mérhetővé válik a cég kommunikációs tevékenysége, egy adott kampány, vagy rendezvény sikere.
• Bepillantást nyerhetünk a konkurens vállaltok sajtókommunikációs mechanizmusába, s ezzel jelentős üzleti előnyhöz és objektív döntésekhez juthatunk.
• Számszerűsíthetővé, összehasonlíthatóvá és ezáltal, mérhetővé válnak a média megjelenések egy adott időszakra lebontva.
• Átfogó képet kaphatunk egy adott iparág helyzetéről, azok szereplőiről, így megkönnyíthetjük üzleti döntéseinket.
Milyen adatokat kapok a médiaelemzéssel?
• Grafikonon ábrázoljuk a megjelenések mennyiségi eloszlását az egyes médiatípusokban, médiumokban.
• Megvizsgáljuk a cikkek polaritását (pozitív, negatív, semleges), majd napi/heti/havi bontásban ábrázoljuk a híraktivitást a cikkek hangneme szerint.
• Médiumokra bontva jelenítjük meg a pozitív és negatív hangvételű megjelenéseket.
• Kiemeljük a vállalat vezetőinek megnyilvánulásait, sajtó érintettségeit, majd mind polaritását, mind médiumokon belüli megoszlását grafikonon ábrázoljuk.
Leendő ügyfeleink szolgáltatásainkat díjmentesen kipróbálhatják,így a gyakorlatban
bizonyosodhatnak meg arról, hogy gondosan öszeállított termékeink nélkülözhetetlenek a mindennapokban.
Főoldal | Impresszum | Kapcsolat | Adatkezelési szabályzat
OBSERVER Budapest Médiafigyelő Kft.
1143 Budapest, Ilka utca 52/A
Email: ugyfelkapcsolat@observer.hu